Garantija

I. Bendroji informacija

Esame pirmaujantis pasaulinis sportinės įrangos gamintojas ir tiekėjas, kuriantis prekes slidinėjimo, teniso ir nardymo rinkoms. Mūsų produktus daugiausia platiname per atstovybes ir pardavimo komandą; kai kurie produktai taip pat yra pasiekiami mūsų internetinėje parduotuvėje (www.yougame.lt).

Perkant mūsų produktus, prašome laikytis nurodymų, pateiktų su kiekvienu produktu ir papildomos informacijos, paskelbtos mūsų svetainėje (ypač dėl medžiagos savybių, produkto pasirinkimo ir naudojimo), taip pat informacijos, pateiktos produkto naudojimo vadove.

II. Garantijos laikotarpis

Mūsų atsakomybė yra ribojama tik čia aprašytomis pareigomis, jei tai neprieštarauja privalomoms įstatymų nuostatoms.

Teisinė garantija taikoma tik defektams, kurie atsiranda per garantijos laikotarpį. Garantijos laikotarpis yra dveji metai judančioms prekėms, ir šis laikotarpis prasideda nuo prekių perdavimo.

III. Garantijos išimtys

Garantija neapima:

  • Defektų, atsiradusių dėl įprasto produkto nusidėvėjimo
  • Defektų, atsiradusių dėl tyčinio veikimo
  • Defektų, atsiradusių dėl netinkamo transportavimo ar netinkamo laikymo, atlikto kliento ar logistikos įmonės
  • Defektų arba sugadinimo, atsiradusių dėl netinkamo arba klaidingo naudojimo, taip pat dėl nepakankamos arba netinkamos priežiūros ir produkto priežiūros
  • Defektų, atsiradusių dėl naudojimo vadovo nesilaikymo
  • Defektų, atsiradusių dėl netinkamo surinkimo arba netinkamo reguliavimo
  • Defektų, atsiradusių dėl pirkėjo atliktų pakeitimų
  • Defektų, atsiradusių dėl aštrių objektų, sukimosi įtampos, suspaudimo, kritimo, neįprasto slėgio ar kitų įtakų
    Garantija galioja nebe:
    • Jei produktas buvo modifikuotas arba remontuotas kito asmens nei Yougame arba Yougame atstovybė
    • Jei produktas buvo remontuotas naudojant neleistinas atsargines dalis
    • Jei produkto serijos numeris buvo pašalintas, ištrintas, pakeistas arba tapo neįskaitomas

      IV. Garantijos pretenzijos

      Visiems garantijos reikalavimams, kai tik pastebėsite defektą, prašome kreiptis į pardavėją, iš kurio įsigijote produktą, ir pateikti jam sugadintą produktą bei originalų pirkimo kvitą. Jei produktą įsigijote iš mūsų Yougame internetinės parduotuvės (www.yougame.lt), prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda telefonu arba el. paštu info@yougame.lt. Jei jūsų pardavėjas nebeveikia, taip pat kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo komandą. Prašome atkreipti dėmesį, kad mūsų klientų aptarnavimo komanda atsakinga tik už užklausas, susijusias su mūsų internetine parduotuve (www.yougame.lt). Kitais atvejais, prašome kreiptis į savo pardavėją.

      Originalus pirkimo kvitas turi nurodyti pirkimo datą, pardavėjo pavadinimą ir adresą, bei produkto pavadinimą. Yougame arba pardavėjas pasilieka teisę atsisakyti garantijos reikalavimų, jei originalus pirkimo kvitas nebuvo pateiktas arba jis yra neišsamus arba neįskaitomas.

      Jei garantijos reikalavimas bus priimtas, Yougame arba pardavėjas nemokamai suremontuos arba pakeis produktą. Yougame arba pardavėjas turi teisę nuspręsti, kaip apdoroti garantijos reikalavimą.

      Yougame pasilieka teisę pakeisti garantijos reikalavimą produktą į panašų produktą, jei produktas nebeprieinamas arba produkto remontas sukeltų neproporcingai dideles išlaidas.

      V. Atsakomybės apribojimas

      Išskyrus atvejus, kai privaloma teisės aktų nuostata reikalauja kompensacijos, mes neatsakome už žalą ar pasekmes, atsiradusias naudojant produktą, nepriklausomai nuo to, ar toks reikalavimas grindžiamas pirkimo sutartimi, teisine garantija, aplaidumu, ar ar tai yra susiję su nuostoliais, susijusiais su produkto naudojimu ar kitais turtiniais objektais, arba pelno praradimu.

      Pagal galiojančius įstatymus ši garantija negali būti perduodama ar paskirta kitam asmeniui.